Montag, 24. Oktober 2011

Siegener unn Nicht-Siegener

Ich hab jo, vor ich nach Mainz kumme bin, drey Johr lang in Siegen g'wohnt. Ich schriib bewußt "g'wohnt" unn nit "g'lebt", will sich d'Experte noch stritte, ob ma ä Exischtenz in Siegen tatsächlich als "Lebe" bezeichne kann... ;-)
Aber sey's drum!
Wenn ich eins g'lernt hab in denne drey Johr, dann isch es des: Siegener unn Nicht-Siegener mische sich eifach nit!
Bii uns in de Firma hänn vier Üsswärtigi (unter anderem ich) am selbe Dag ang'fange. Unn als "Züäg'reisti" hämmer uns nadierlich au viel privat mit enander unternomme. Die Siegener Kollege sinn do fascht nie däbii g'sii, die hänn lieber ihr eigener Stiefel g'macht. Ich hab im erschte Monat sogar in 'ere Studente-WG g'wohnt, hab also au Kontakte üsserhalb de Firma g'haa. Aber au do ware eigentlich nur Nicht-Siegener z'sämme. Siegerländer het ma do irgendwie nie 'troffe. Die sinn doch lieber unter sich bliibe. Sie hänn halt irgendwie so ä verschlosseni Mentalität, mit denne isch schwer üssz'kumme, find ich.
So het's dann eigentlich au nit verwundert, dass de erschte vun uns vier "Züäg'reisti" nach güät zwei Johr widder "g'flüchtet" isch. Unn die andere drey sinn dann im Quartalsrhythmus g'folgt. (Ich hab's mit drey Johr sogar noch am längschte üssg'halte!). Unn wie ich g'heert hab will die Firma inzwische au nur noch Siegerländer iistelle. Die bliibe wenigschtens im Land...

Soll mir recht sii, grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: