Donnerstag, 6. Oktober 2011

Klassetreffe

Ibber des verlängerte Wocheeend ware mir mol widder in Oberschopfe uff "Heimaturlaub". Allerdings isch mir widder mol uffg'falle, dass "Heimat" fir mich inzwische halt immer mehr Bischem isch, unn Oberschopfe halt Erinnerung bliibt.
Dies Mol hab ich au noch 25-jährig's Abi-Klassetreffe g'haa, unn do isch nadierlich de Blick z'ruck erscht recht im Vordergrund g'stande!
B'sunders scheen isch aber g'sii, dass ma sich nach 25 Johr noch (oder besser: widder) so viel z'verzehle het! Vun mittags am zwei bis nachts am drey hämmer's üüsg'halte.


Okay, de Abifilm mit unserem Feschtprogramm isch in derre Zitt au noch zeigt worre, des ware schun fascht anderthalb Stunde... (witzig, dass der so ganz üss minnere Erinnerung g'löscht g'sii isch...) An dem Obnd hämmer halt echt intensivscht g'fiirt, do kann 's Gedächtnis au ä weng leide, oder??
Unn vun "het sich gar nit verändert...!" bis zu "den hätt ich im Lebe nimmer erkennt...!" war bii denne Schüälkamerade au alles däbii... Aber im Große unn Ganze hämmer uns güät g'halte, müäß ich sage!

Unn bis zum nägschte Treffe wird's kei 25 Johr düüre, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: