Donnerstag, 27. Oktober 2011

Fernweh

Fernweh isch ä Krankheit. Nit unbedingt ä ansteckendi, aber ziemlich sicher ä unheilbari...
Bii uns isch, glaub ich, so ziemlich d'ganz Familie infiziert. D'Sandra unn ich jo sowieso. Des hänn ihr sicher schun alli mit bekumme, wenn Ihr minner Blog regelmäßig lese. Unn de Lukas fangt au schun immer öfter an: "Ich will aber unbedingt mol widder nach Amerika!", "Wänn fahre mir endlich mol in d'Türkei?", "Wu fahre mir am Wocheend hin?" unn so witter.
Nur d'Lea, die isch, schiint's, noch ä weng z'klein fir denne Fernweh-Virus. Die kann sich an vieli vun unsere Urlaube schun gar nimmer erinnere, unn nur unseri Fotobiacher helfe ihr, sich an bestimmti Sache z'erinnere, die mir erlebt hänn. So het sie, zum Beispiel, vun ihrem dritte Geburtstag in Florida nur noch im Kopf, dass sie dert drey Kerze uff'eme Donut g'haa unn ä Winni Puuh-Stofftier g'schenkt bekumme het. Genau des halt, was in unserem Urlaubs-Fotobüach vun dem Dag z'sähne isch.
Aber bii uns andere drey, do düürt's immer höchstens a baar Woche, wenn mir vun 'ere Reise heim kumme, bis mir widder unruhig werre unn uns nooch 'eme neje Ziel umlüäge....
Verstehn des nit falsch! Mir sinn gern daheim unn fühle uns do au richtig wohl. Aber friäjer oder später wird uns des kleine Bischem eifach z'eng, unn dann miän mir uns widder Luft mache unn uns de "Reisewind" um d'Nas wehe lehn.

Ja, Fernweh isch ä Krankheit, aber ä scheeni, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: