Montag, 5. September 2011

Shakira unn's Goldmuseum

Anno zweitausend war ich jo in Ecuador. Abstand vun minnem "alte Lebe" g'winne. Unn uff'em Rückflug hab ich ä knapper Dag lang Zwischestop in Bogota g'haa.
Was hab ich dertmols Schiss vor Kolumbien g'haa... Ma het jo au nix üsser Kokain, Drogekartell unn Kriminalität dävun g'heert! Entsprechend hab ich au gar nit vorg'haa, an dem Dag viel z'mache.
's einzig Güäte, was ich mit Kolumbien in Verbindung broocht hab, des war d'Shakira. Unn zwar lang schun, bevor sie bii uns mit englische Lieder populär worre isch. Dertmols war sie in Südamerika schun ä Star mit ihre spanische Lieder, unn die g'falle mir au hit noch besser als die neye, englische Sache...

Aber in Ecuador hab ich dann ä Frau üss England troffe, die het mir so vun Bogota vorg'schwärmt unn mir güäti Tips fir Ibbernachtung unn Sightseeing gää. Also bin ich in Bogota mit'm Taxi direkt ins Platypus-Hostel g'fahre (obwohl, wie vorherg'sayt, de Fahrer mich zu 'eme andere Hotel het lotse welle), unn hab d'Nacht zwische koksende unn kiffende Rucksackler verbroocht.
Am Morge dann bin ich direkt in's Zentrum vun Bogota g'laufe (echt scheen, die Stadt!) unn ins Goldmuseum nii!
BOAH! Unglaublich faszinierend, was do vum alte Inka-Gold noch rumleyt! Als Höhepunkt wird ma am End einzeln in ä dunkler Raum g'führt, unn nooch unn nooch gehn immer meh Lichter an, bis ma am End mitte in 'eme Lichtermeer inmitte vun unvorstellbare Goldschätz steht! Ebbis Scheener's kann ma sich küüm vorstelle, kann ich Eych sage!


Was war ich froh, dass ich denn Tip bekumme hab, des war nämlich einer vun de Höhepunkte uff minnere ganze Reise!

Ach, was isch die Welt so scheen, findet
De Bischemer

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Hi...

Schwer zu lesen aber netter Beitrag... :-)

Das Gold ist allerdings kein INKA-Gold! In Kolumbien gab es viel Native Indio-Stämme... das meiste der Sammlung stammt von den Muisca!
Wenn es wen näher interessiert:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_Museum,_Bogota

Aber sonst ist es ein netter Bericht über eine schön, hektisch bis chaotische, manchmal etwas schmutzige und nicht ganz ungefährliche Stadt mit vielen netten und freundlichen Menschen...

:-)

LG
Kai