Donnerstag, 8. September 2011

Nordischi Rapsfelder

Ich hab jo mol etwa ä Johr lang in Nordditschland g'lebt. In Schleswig-Holstein unn Hamburg. Die Zitt, wu ich in Hamburg Praktikum g'macht hab, die war jo eh phänomenal! Zum eine isch Hamburg eh minni Lieblingsstadt in Ditschland, unn zum andere hab ich in dem halbe Johr enorm viel Zitt g'haa, umm so güät wie jeden Winkel in Hamburg z'erkunde!
's Einzige, womit ich als sunneverwöhnter Badener nit z'recht kumme bin, des isch's Wetter... So frisch, unn immer widder Rääge... des isch nix fir mich! Ich hab (im Spaß) immer g'sayt: Wenn de Klimawandel mol so witt isch, dass in Hamburg Palme wachse kinne, dann ziäg ich do hin! ;-)
Was mir aber am meischte im Sinn bliebe isch, des isch ä anders Bild vun Nordditschland: Wenn ich nämlich im Summer mit minnere Ent' so vun Hamburg nach Kappeln oder z'ruck "g'floge" bin, dann hänn sich oft unter dem sattblaue Himmel kilometerwitt die gääle Rapsfelder g'spannt! DES is ä Farbkombination, kann ich Eych sage! Des wirkt halt au nur mit dem nordisch Licht so richtig!
Aber wenn dann im nägschde Moment die graue Rägewolke übber de Felder hänge, dann isch's widder lätz mit Farbe...

Ma müäß halt de Moment genieße, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: