Donnerstag, 22. September 2011

IAA unn InterBack

Geschtern ware Sandra unn Lukas uff de IAA. Zum Glück hänn sie ä Fahrer dert hin g'funde, sunscht wäre mir wahrschiins morge mit de ganze Familie hin 'gange. So aber ware sie mit Luki's Freund unn dem sinnem Vatter in Frankfurt, unn ich hab mir des erspare kinne.
Ich bin do jo wohl echt ä Üssnahm unter de Männer. Des ganze Brimborium um die Blechkischte interessiert mich kei Stück! Ich hab sogar (scherzhaft) g'sayt, dass ich dann als Ersatz mit de Lea zu de "InterBack" gehn wirr (de "Fachmesse für Backtechnologien und neue Rezepte")... Falls es die irgendwann mol echt gää sott. Ansonschte halt zur "Anuga" (isch demnägscht eh in Köln) oder zur "Grüne Woche" nach Berlin...
Unn wie erwartet hänn die vier eh nit viel g'sähne uff de IAA. Lukas unn Julius hänn in alli Audos nii hocke welle, unn entsprechend langsam sinn sie durch die Halle kumme. Do hätt's wahrschiins au g'langt, wenn mir mit'm Lukas zu 'nem Gebrauchtwagehändler g'fahre wäre... Aber wenigschtens het er Spaß g'haa!

Aber frooge nit, wie miäd er hitt isch, stüümt
De Bischemer

Keine Kommentare: