Dienstag, 23. August 2011

"The Wall" im Kino

Fir ebber üss minnnere Generation (unn fir ä Pink Floyd-Fan wie mich sowieso) isch es jo fascht schun peinlich, aber ich hab erscht mit zweiezwanzig Johr zum erschte Mol "The Wall" vun Pink Floyd im Kino g'sähne!(Allerdings war des in de Achtziger jo au kei Film, der jedi Woch in 'eme Kino lauft, müäß ma däzüe sage...)

Jedefalls war ich dann also mit minnere dertmolige Freundin im Kino, unn die het denne Film au noch nit g'sähne g'haa.
Sie war ziemlich sensibel (au wenn sie's nach usse nit so oft zeigt het...). Unn "The Wall" het sie, schient's, ziemlich schockiert! Jedefalls het sie sich während dem Film immer feschter an mich g'klammert, unn immer, wenn ä Szene sie verschreckt het, dann het sie mich mit de ganze Hand in de Oberschenkel 'pfetzt, will sie sich so arg an mir feschthebe het welle!

Unn der Film het jetzt jo au grad gnüä Szene, wu ma sich verschrecke kann, find ich... Sogar hit find ich die G'schicht unn die Bilder vun "The Wall" noch ganz scheen uffwühlend. Aber körperlichi Schmerze, so wie an dem Obend, macht mir des zum Glück nimmi ;-)
Ganz b'sunders die Szene, wu plötzlich ä halbverwesti Leiche nebe de Müdder im Bett leyt, ich mir im Gedächtnis bliebe... Ich glaub, so pfetzt bin ich in minnem ganze Lebe noch nit wie do!


Ihr kinn Eych viellicht vorstelle, wie minner Oberschenkel am nägschde Dag üssg'sähne het, gell??? Ehrlich g'sayt hab ich nooch dem Film au die Platt "The Wall" ä ganz scheeni Zitt lang nimme heere welle...

Aber sither viele Johre isch des widder verfloge, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: