Donnerstag, 11. August 2011

Kurztrip nach Amsterdam

Uff minnere letschte Interrail-Tour (nadierlich au widder nach Istanbul) war ich mit'eme Studiekolleg vier Woche unterwegs. Aber am End vun denne vier Woche, wu's Ticket gültig war, hämmer beidi heim welle zu unsere (dertmolige) Schätz. Also sinn mir am Friddig in Stroßburg iig'fahre (nach Ditschland het ma jo bii Interrail nit ummesunscht Zug fahre derfe), sinn abg'holt worre unn hänn 's Wocheend daheim getrennt vun enander verbroocht.
Aber des Interrail-Ticket war jo noch bis am Zischdig gültig. Also sinn mir am Sunndig obend mit'em Motorrad nach Stroßburg an de Bahnhof unn sin mit'm Nachtzug nooch Amsterdam g'fahre. Do hämmer zwei Dag lang noch ä Spaß g'haa, kann ich Eych sage! 's erschte mol in Amsterdam, unn des als zwei jungi Kerli! Zum Ibbernachte simmer ä baar Kilometer üss de Stadt nüss g'fahre unn hänn in 'eme Bahnhof g'schloofe. Des het aber dem Bahnhofspersonal nit g'falle. Die hänn uns immer widder uffg'weckt, will Schloofe im Bahnhof in Holland verbote isch...
Noch krasser war allerdings dann d'Heimfahrt am Zischdig obend. Do hämmer nämlich ä Zug mit Kurswage (git's des hitt noch??) nach Stroßburg unn irgendwo anderscht hin in Frankrich erwischt, unn sinn nadierlich im falsche Teil vum Zug g'hockt. Miäd, wie mir ware (denke an die vorherig' Nacht im Bahnhof...), sinn mir nadierlich ball iig'schloofe. Irgendwann binn ich dann uffg'wacht, will ich g'merkt hab, dass sich unser Waggon nimmi bewegt. Do war unser Teil nämlich schun vum Zug nach Stroßburg abg'koppelt! Also mir zwei, "uffg'weckt" wie mir ware, schnell unseri Rucksäck g'schnappt, üss'em Waggon g'hopst unn zur richtige Zughälfti g'rennt! Unn kurz nachdem mir nii g'hopst sinn isch de Zug au schun abg'fahre...!
Puh! Des wär ä G'schicht worre, wenn mir irgendwo in Frankrich uffg'wacht wäre, unn 's Interrail-Ticket wär abg'loffe...
So aber sinn mir kurz vor Mitternacht, also mit optimal üssg'nutztem Ticket, in Stroßburg ankumme!

Wildi Zitte ware des, räsonniert
De Bischemer

Keine Kommentare: