Mittwoch, 3. August 2011

Vermisst!

Oh Mann, geschtern hab ich erscht so richtig g'merkt, wie ich minni drey Schätz vermisst hab! Wu ich do am Bahnhof g'stand bin unn Lu un Le uff mich züä g'rennt sinn, do war mir klar, dass es nix Scheener's git! D'Lea isch vor Ung'stüüm sogar hin g'keyt, will ihr riesiger Rucksack sich bi'm Renne richtiggehend uffg'schaukelt het!
Unn dänooch. Was hänn die zwei mich unni Punkt unn Komma vollg'schwätzt, was sie alles erlebt, g'schenkt bekumme unn extra fir mich baschtelt hänn... Ich hab gar kei rechti Zitt g'haa, um d'Sandra z'begrüße!
Aber obends dann, nachdem ma d'Kinder erfolgriich in's Bett g'steckt hänn (Zitat Lea: "Ich will aber unbedingt bii Dir schloofe!"), do konnt ich dann au minni Frau genieße!

De scheene Alltag het uns widder, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: