Montag, 11. Juli 2011

Was bliibt?

So schnell sinn also drey Woche Urlaub rum. Unn was bliibt?
Als erschtes nadierlich die fascht genau 2000 Fotos! Okay, fir ä Urlaubsvortrag ä weng viel, do müäß schun ä "Best of" g'macht werre.
Aber des isch halt uff de andere Sitt de Vorteil, wenn ma ä Fotografin zur Frau het. Ich hab mich echt nit drum kümmere miän, die ganze tolle Landschafte uff'eme Bild fescht z'hebe oder mir Gedanke mache, wie's hinterher am beschte wirke kinnt. Ich hab eifach nur d'Üssicht genosse, während d'Sandra d'Fotos g'macht het.
Okay, ich hab nadierlich au die Kids bändige miän, wenn des mit'em Fotografiere mol ä weng länger düürt het. Aber des war's wert!


Unn wenn ich g'froogt wirr, was denn jetzt des Beschte am Urlaub war, dann kann ich nur sage: 's gitt kei einzelner Ort, der wu "'s Beschte" isch, sondern die unglaublich' Abwechslung, mit Schneeberge, rote Felse, Wüschte, Städtli unn Großstadt isch des, was am End im Kopf bliibt!

Unvergesslich, der Urlaub, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: