Donnerstag, 21. Juli 2011

Fascht wie Hannes Wader

Ich weiß jo nit, wer vun Eych ibberhaupt noch de Hannes Wader kennt... Ä alter Liedermacher und Klampfespieler, grad ä baar Dag jünger als minni Mama (sayt Wikipedia). Der war friäjer in de Siebziger politisch ziemlich aktiv.
Ich hab daheim au noch drey oder vier Platte vun ihm. Aber nur ä Sammelalbum, so verruckt war ich au nit nooch'em...


Unn 's einzig Lied, was mir vun ihm hänge bliebe isch, des geht so: "Heute hier, morgen dort. Bin kaum da, muss ich fort..."
Unn genau so geht's mir bzw. uns au grad. Jetzt simma grad zehn Dag üss Amerika z'ruck, unn schun ziägt's uns widder nüss in d'Welt.
Ich fliäg am Määndig fir d'Firma nach Wissrussland, nach Minsk. Unn will ma do sunscht jo nit so eifach hin kummt blieb ich gliich noch zwei Dag länger unn schau mir mit de Kollege dert ä weng 's Land an.
Unn will d'Sandra in dere Zitt nit mit de Kinder ällei daheim hocke will fahrt sie jetzt am Samschdig mit ihne eifach zehn Dag mit'm Zug nach Öschtrich zu de Oma...

Mir sinn halt so richtigi "Zigiiner", grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: