Montag, 18. Juli 2011

Süachbegriffe zum Blog (5)

So, zwischedurck zeig ich Eych widder mol, dadd der Blog wirklich au im Internet lebt. Er wird nämlich vun
verschiedene Litt g'funde! Wobei ich manchmol schun d'ran zweifel, ob die Litt tatsächlich "mich" g'süacht hänn...
Aber schaue selber:

10. die fra lerch in de kerch (nit, badisch, sondern pfälzisch, aber immerhin...!)
9. zwei wahle (...ob der des selbe meynt wie ich??)
8. gedichte für kindergeburtstag kos (... was het des mit enander z'düä??)
7. musketier karamellzopf (... lecker!)
6. fiat hänn (... frooge mich nit, ich weiß es au nit!)
5. spiderman 4 schildli (...hä???)
4. des ware noch zitte (... wem sagsch des...!!)
3.fufzig langi johr sin rum (... der süacht ä badisch's Geburtsdagsgedicht, schiint's mir...)
2. milieu hausach halb 1 (... git's um die Zitt ebbis B'sunders??)
1. des lebe isch nid umsunscht (... wie wohr!)


Ä scheeni Woch wünscht Eych
De Bischemer

Keine Kommentare: