Mittwoch, 6. Januar 2010

Striiwili in Amerika

Ich hoff, jeder vun Eych kennt Striiwili, oder??


Die hab ich üsserhalb vum Badnerland jo fascht noch nie g'sääne. Aber vor ä baar Johr, do war ich g'schäftlich in Amerika. In Tucson, Arizona. Eigentlich ä riesig's Kaff (fascht ä Million Iiwohner, aber nur ä winzig's "echt's" Stadtzentrum. Mitte in de Wüschte, aber grad deshalb im Winter echt aag'nehm... Vor allem, will's halt kei so Sauwetter gitt wie bii uns, sondern eigentlich immer d'Sunn schient. Aber des will ich jo eigentlich nit verzehle...
Dert war ich also uff'eme Strooßefescht, unn do kummt mir ebber mit'eme Striiwili uff'm Deller entgege! Ich denk, ich sieh nit richtig! Gliich hab ich'n g'frogt, wu's die gitt, unn er het mir de Stand zeigt. "Funnel cake", also "Trichterkiachli", hänn sie des g'nennt! Gliich eins b'stellt unn 'gesse! Hmmm, wie daheim. Do sinn Erinnerunge an 's Badnerland hoch kumme!

Nur daheim, do hämmer so ebbis noch nit g'macht. Git eifach z'viel Sauerei, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: