Mittwoch, 13. Januar 2010

Die arme Haitianer!

Hit nacht war in Haiti jo ä Erdbebe. De hänner sicherlich in de Nachrichte g'heert.
Des het au de Lukas mitbekumme. Unn glich het er spekuliert, dass dodurch au in Kuba ebbis bassiert sii kinnt. Jetzt will ich Eych kurz verzehle, wie de Lukas do druff kumme isch:
De Lukas will nämlich jede Obend vun mir ä G'schichtli vun irgend einem Land heere. Do däfir süächt er sich dann an sinnere Weltkart ä Landesfahn üss, unn vun dem Land müäß ich ihn dann ebbis verzehle. (Ihr sähne schun, den Kerli erziehe mir gliich zum Weltebummler...)! Darum het er au g'wisst, dass Haiti gliich um d'Eck vun Kuba liegt.
Jedefalls het er kürzlich üff d'Fahn vun Haiti dittet unn het g'meynt: "Baba, weisch Dü, ich find, des isch in Amerika die langwiiligscht Flagg". Kann ich jetzt eigentlich nit finde, aber egal:

Ich hab ihm also verzehlt, dass ma in Haiti französisch schwätzt, dass d'Hauptstadt 'Port au Prince' uff ditsch "Hafe vum Prinz" heißt, unn dass Haiti eins vun de ärmschte Länder uff de Welt isch.
Do meynt de Lukas: "Ja, Baba, unn will die dert so arm sinn, darum kinne sie sich wahrschiens au kei interessanteri Fahn leischte!"

Jetzt sinn die Haitianer also eh schun so arm, unn jetzt au noch des Erdbebe, bedüürt sie
De Bischemer

Keine Kommentare: