Freitag, 8. Januar 2010

Jedem sin Audi!

De Obba fährt ä Audi. Unn mir fahre au ä Audi. Unn zu Wiihnachte het sich de Lukas dann au noch ä Audi g'wünscht. Audi Q7, ferng'steuert! Den het er im Aldi-Prospekt g'sähne, und sither war des Prospekt fir ihn fascht so wichtig wie 's ADAC-Heftli, was monatlich kummt unn jo schun längscht "sinn Heftli" isch. Wochelang het er des Prospekt rumtrage, het sogar noch ä zweit's mitg'numme, fir alli Fälle, unn jede Dag het er jedem verzehlt, was er mit dem Audi wohl mache wird, wenn er 'ne het.


Nadierlich bin ich gliich hin un hab einen kauft, 'em Lukas aber nix verroote. War schließlich ä güät's Mittel, um ihn zur Räson z'bringe.
Aber irgenwann hämmer's ball nimmi heere kinne: "Wenn ich des mache soll, dann will ich aber au den Q7"... "Wenn ich den Audi nit bekumm, dann rüüm ich aber au nit min Zimmer uff...", "ob 's Christkind wohl de Q7 bringt?"... unn so widder unn so furt.
Als er widder mol richtig bees war unn ich gmeynt hab: "Also wenn Dü Dich so benimmsch, dann kannsch den Audi jo wohl vergesse...!", do war er so verzwiifelt, dass ihm vum Hiile d'Träne ibber d'Backe g'loffe sinn!
Entsprechend groß war dann au die Freyd, als er am Heiligobend den Audi üsspackt het. Sofort het er d'Fernsteuerung packt unn isch losg'fahre. Die andere G'schenkli hänn ihn gar nimmi int'ressiert. Un will mir am nägschte Dag glich nach Öschtrich zu Oma unn Obba g'fahre sinn het er ihn nadierlich glich iipackt, unn dert isch's genau so widder gange.

So eifach kammer manchmol Kinder glücklich mache, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: