Freitag, 20. November 2009

Drey Musketiere

Als ich noch klei war het's jo ganz andere Sache z'kaufe gää wi hit. Dass Twix friäjer Raider g'heiße het weiß inzwischen jo wahrschiens jeder noch (oder wenn er z'jung isch, widder). Do het jo die Herstellungsfirma vor kurzem sogar ä "Raider limited edition" rüsbroocht. Marketing, perfekt züäg'schnitte uff die Raider-Generation, also!

Min Favorit war aber des "3 Musketiere", so ä Karamellzopf mit Schock'ladeguss. Unn ich hab's jo fascht nit glaubt, bim Süache im Internet hab ich sogar noch ä Foto dävun g'funde:


In Eberschopfe het's des, glaub ich, nur in's Schriener-Karli's Lade gää. Ganz hinte links, in unterschte Regal isch es g'läge. Het au nur ä baar Pfennig 'koscht. Aber soo güät war's!
Unn irgendwann war's dann eifach weg. Vun einem Dag uff de andere, hab ich's G'fühl g'haa... Aber wahrschiens hab ich eifach lang keins meh' g'esse, un wu's mir widder iig'falle isch het's es halt nimmi gää.
Hit git's wohl so ebbis Ähnlich's, des nennt sich "Curlywurly". Aber wie soll's anderscht sii: An die herrliche Erinnerunge vun friäjer kummt's sicher nit ran! Aber was soll ma mache, wenn ma 's Original nit bekumme kann?

Dann müäß ich halt des Curlywurly mol probiere, räsonniert
De Bischemer

Keine Kommentare: