Montag, 9. November 2009

D'Müür isch uff... na unn??

Hit vor zwanzig Johr... Ich hab noch nit im "Exil" g'lebt, sondern war glücklich im "schönsten Land in Deutschlands Gau'n".
Was het's mich do interessiert, dass in Berlin d'Müür uff'gange isch?? Schließlich war des jo 700 km (Luftlinie) bzw. 900 km (Audobahn) witt weg. Witter weg vun Berlin kamma in Ditschland jo au nit sii wie im Badnerland.
Wenn ich nadierlich g'wisst hätt, was fir Üsswirkunge die G'schicht uff ganz Ditschland het, dann wär des ebbis ganz anders g'sii! Wenn mir dert schun klar g'sii wär, dass ma am End iberall unn lleritt dänne säxische Dialekt heere müäß, dann wär ich wahrschiens direkt nach Berlin g'fahre unn hätt d'Grenze züä g'halte... :-)
Nee, Späßli g'macht!


Im Noochhinei find ich's echt schad, daß der historische Moment dertmols so an mir vorbey 'gange isch. So ebbis Wichtig's erlebt ma normalerwies nit zweimol im Läbe, glaub ich! Unn wenn ich denk, daß die Teens unn Twens vun hitt sich gar nimmi vorstelle kinne, daß fir uns die "zwei ditsche Staate" ganz normaler Alltag ware, dann wird ma des noch ämol so arg bewußt!

Aber de "Soli" nervt mich trotzdem immer noch, sinniert
De Bischemer

Keine Kommentare: