Donnerstag, 26. Februar 2015

Miami Vice

Hänn Ihr friäjer au so gern "Miami Vice" g'schaut?
Mit Don Johnson alias "Sonny Crockett"... Ich weiss nimmi, wer sinner Kollege "Ricardo Tubbs" g'spielt het, aber unser Lieblingsspruch war langi Zitt "Sonny Crockett unn Corega Tabs"...
Komischerwiis het bii denne "Miami Vice"-Folge d'Handlung immer direkt ang'fange, unn erscht nooch ä baar Minüte isch de Titelsong vum Jan Hammer g'loffe. 's Intro (heißt de bii'ere Serie eigentlich so?) mit Neonfarbe, Meer, Flamingos unn Palme het mir immer Luscht g'macht, au mol nooch Florida z'gehe.

Es war in denne Folge immer b'sunders scheen, die Stränd' unn Architektur vun Miami Beach z'sähne. Aber erscht, wu ich selber mol dert war, hab ich ä richtiger Bezüäg däzüe g'haa. Dann war's richtig spannend, z'roote, wu sich die zwei Bolizischte grad befinde.

Typisch war nadierlich der Klamotte-Stil vun Crockett unn Tubbs, wie sie mit Anzüg unn T-Shirt, Slipper unn Ray Ban Brille rumg'rennt sinn. Wenn's mir nit z'popperhaft g'sii wär, hät ich mir echt iberlege kinne, mit'eme Sakko rumz'laufe, aber des hät dann wahrschiins doch nit zu mir basst, grins...

Irgendwänn später het's au mol ä "Miami Vice"-Kinofilm gää, der het mich dann aber schun längscht nimmi interessiert.


Aber Miami selber schun, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: