Montag, 2. Februar 2015

Adé, Dreisamstadion!

Jetzt hänn d'Freyburger also ibber ä ney's Stadion abg'stimmt. Unn mit großer Mehrheit hänn sie entschiede, dass de SC Freiburg ä Neybau bekumme soll.
Fir mich isch des d'richtig Entscheidung g'sii. So kleiner Verein wie de SC brüücht halt eifach meh Züeschauer (unn b'sunders die VIP's, wu ä weng meh Geld springe lehn), damit er in de Bundesliga exischtiere kann.

Witzigerwiis hab ich de SC noch nie in'eme Heimspiel g'säne, sondern immer nur in Üsswärtsspiele. Meischtens nadierlich in Mainz, will ma do vun Bischem halt relativ eifach hinkummt.
Wenn ich 's jetzt noch schaffe will, in minnem Lebe mol den SC im Dreisamstadion z'erlebe, dann müäß ich mich ziemlich ranhalte, schiint's... Die Däg vum Dreisamstadion sinn jetzt jo 'zählt...


Unn sin Spiel g'wunne het de SC am Wocheend au noch, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: