Donnerstag, 15. Januar 2015

Scheeni Wörter

Immer mol widder, wenn mir ä b'sunders scheener (oder fir mich typisch badischer) Begriff begegnet, dann schrieb ich 'ne uff.
Hitt will ich Eych mol ä baar vun denne Begriffe präsentiere. In minnem Alltag, do in Bischem, kann ich sie jo leider gar nimmi verwende, will mich sunscht keiner meh versteht.
So bliibt mir nur z'hoffe, dass diejenige vun Eych, wu noch regelmäßig badisch schwätze, ab unn züe de eine oder andere vun denne Schätzli uffschnappe unn benutze, damit sie nit üsssterbe:

"mornemorge": Uff hochditsch nadierlich "morgen früh", was aber längscht nit so g'miätlich klingt, wenn Ihr mich frooge!
"er het als widder g'macht": Er het eifach nit uffg'heert, obwohl ma's ihm g'sayt het.
"Wärdig": Also Mändig, Zischdig, Mittwoch, Dunnschdig, Friddig unn Samschdig!
"nuff unn naa": Kann ma uff de Trepp, am Berg oder andere schräge Stelle gehn...
"hinterschi unn virrschi": Ähnlich wie des grad ebe, aber halt in de Horizontale...


So, des soll fir's erschte reiche. Wem noch anderi scheeni Wörter iifalle, der därf mir gern ä Kommentar schriibe!


Demnägschd git's dann meh, verspricht
De Bischemer

Keine Kommentare: