Montag, 5. Januar 2015

Ösimilation

Z'erscht emol wünsch ich Eych alle 's Beschte fir 2015, uff dass des Johr genau so wird, wie ihr 's gern hätte...!

Jetzt aber zu ebbis Anderem:
Geschtern nacht hab ich ä komischer Traum g'haa: D'Welt isch vun Üsserirdische ibberfalle worre, die wu d'Mensche mit so'ere Art schwarze Spore in Schattewese verwandelt hänn. D'"g'sunde" Mensche (mit mir nadierlich mittedrin) hänn sich in'eme Stadtviertel verbarrikadiert unn mit 'eme Gitterzaun abg'schottet, was aber uff Dauer nit viel g'holfe het.

Hitt isch mir dann au ä Idee kumme, warum ich des traimt hab:
Inzwische sinn mir nämlich schun sither mehr als zwei Woche in Öschtrich, unn vor 'em nägschde Wocheend werre mir au nit heim nooch Bischem kumme.
Dass mir in Kärnten immer relativ schnell "Semmel" statt "Weckli" unn "Fridattensupp" statt "Omlettsupp" sage, isch mir nix Ney's. Aber inzwische schaue mir jo schun regelmäßig "ZIB 2" statt'em "heute-journal", interessiere uns fir's Skispringe unn kaufe wie selbstverständlich d'Extrawurscht im "Billa" ii.
Ganz klar: Langsam, aber sicher werre ma "ösimiliert"... Do isch die Assoziation mit de "Aliens" unn de "g'sunde Mensche" doch echt logisch, oder???


Ich hoff jo nur, dass sich des widder z'ruck bildet, lacht
De Bischemer

Keine Kommentare: