Donnerstag, 17. April 2014

Wuanderscht g'lese (12)

Ich bin sicher, dass mancher vun Eych inzwische ä "Thermomix" daheim het. 

Bii uns git's so ä Maschin jo nit, unn zum Glück isch d'Sandra mit mir einig, dass mir so ä Ding au nit brüche. Es kummt zwar manchmol so ä liicht begehrlicher Anflug in ihri Stimm, wenn sie vun denne Thermomix-Projekte vun ihre Freundinne verzehlt - aber im Grund will sie eigentlich gar kei so Maschine, glaub ich immer noch!

Im 'Techniktagebuch' hab ich hitt ä Artikel zum Thermomix g'lese, der ziemlich güät beschriibt, warum.
Des Techniktagebuch isch eigentlich ä üsserg'wöhnlicher Blog, will do etwa zwanzig Litt ihri G'schichtli ablege. Entsprechend unterschiedlich sinn nadierlich au die Artikel, aber grad des macht irgendwie de Reiz üss, find ich...

Viel Spaß bii'm Stöbere wünscht
De Bischemer

Keine Kommentare: