Donnerstag, 27. März 2014

Sansibar

So, des isch d'erscht vun de versprochene Afrika-G'schichte:

Ich bin mit minnere dertmolige Freundin "eigentlich" in Mombasa in'eme Strandhotel mit "All inclusive" g'sii. Aber fir uns als Rucksackler war des nadierlich untypisch, unn uff Dauer z'langwiilig. Also hämmer in denne zwei Woche zwei Mol fir ä baar Däg unser Zimmer ällei g'loo unn sinn furt.

Z'erscht also nooch Sansibar.
Was fir ä Erlebnis! Allei schun im Bus die 500 Kilometer hin unn widder z'ruck. Do versteht ma, was die Afrikaner mit "Hakuna matata" meyne - was jo so viel heißt wie "mach Dir doch kei Sorge...!" Egal ob de Bus ibberfüllt isch, ob's nix z'esse unn z'trinke git, d'Strooße g'sperrt sinn oder sunscht ebbis schief geht... Hakuna matata... Des wird schun!
Als Mitteleuropäer kriegsch jo die Krise, wenn de geplante Bus ä halber Dag lang eifach nit kummt, will de Mechaniker de Motor nit rechtzittig ans Laufe bekummt. Aber in Afrika? Kumm i hit nit, kumm i morge! Hakuna matata!
Dann hockt ma halt am Busbahnhof, schwätzt mit de Litt, schaut sich d'Gegend an, organisiert sich ebbis z'esse oder schlooft eifach ä weng... Irgendwänn wird ma schun weg kumme...

Unn Sansibar war des alles wert! Nit nur, dass die Insel immer schun so ä Traum vun mich war, sither ich in de Schüäl "Sansibar oder der letschte Grund" g'lese hab...
Die Altstadt mit ihre verwinkelte Gässli, wu mir 's trotz aller Anstrengung nit g'schafft hänn, zwei Mol genau de gliiche Weg heim z'laufe... De Strand, wu ma obends im'e historische Kolonialhotel mit'eme iiskalte Bier in Hand de Sunneuntergang beobachtet hänn... Oder die Gewürz-Tour, wu mir do mitg'macht hänn - Vanille, Muskat, Nelke, unn was weiß ich noch fir exotischi Sache mir do ang'schaut hänn... Vor allem aber die Litt, die so ganz anderscht als die Feschtland-Afrikaner sinn, dass ma sich gliich wohl fühlt bii ihne...

Unn wu ma grad däbii sinn: Hänn Ihr eigentlich g'wisst, dass de Freddie Mercury uff Sansibar gebore isch? Au ebbis, was fir die Insel spricht, gell?
Sansibar isch wirklich ä Insel, wu ich sofort widder hin geh däd. Unn falls Ihr mol in d'Nähdi kumme:


Nutze die Chance, plädiert
De Bischemer

Keine Kommentare: