Montag, 24. März 2014

Afrika

Will's in minnem "eigentliche" Verantwortungbereich im Büro immer ruhiger wird, hab ich kürzlich ä neji Uffgab däzüe bekumme. Ich soll mich fir unseri Organisation um Afrika kümmere.
Also nit um de ganze Kontinent. Zum Glück.
Obwohl - wenn ich mir denne Bereich anschau, wu bii uns "CEWA" heißt, dann isch's eigentlich grad immer noch g'nüe: "Central, East and West Africa". Also ei Mol quer durch, alles zwische Sahara unn 'em südliche Afrika...
Was do uff mich züe kummt, wird erscht in de nägschde Woche richtig klar werre. Uff jede Fall war ich vor kurzem schun im Trope-Institut unn hab de Impfschutz kontrolliere lehn. Wahrschiins wirr ich nämlich demnägschd im Flieger hocke unn do nunder fliege...

In minnem "friäjere Lebe" war ich jo au schun zwei Mol uff Urlaub in dem "CEWA": 's eine Mol in Kenia unn uff Sansibar, unn 's andere Mol im Senegal unn in Gambia.
Beidi Urlaube ware ebbis b'sunders, unn 's git so viel dribber z'verzehle, dass ich mindeschtens zwei, drey eigeni Blogartikel däzüe schriibe kann.
Ich verroot Eych jetzt nur so viel: 's eine war de erschte unn bisher einzige Urlaub, wu ich widder froh war, dass ich endlich widder heimfliege hab derfe. Unn de andere war ä Mischung üss Pauschalurlaub, Angscht unn "ä Traum wird wohr"...


Ball verzehl ich Eych mehr, verspricht
De Bischemer

Keine Kommentare: