Montag, 24. Februar 2014

Mengelehre

Hänn Ihr in de Grundschüäl au noch mit "logische Blöcke" g'schafft? Wenn ich mich richtig erinnere kann, dann isch des bii uns in Oberschopfe iig'führt worre, kurz bevor ich in d'Schüäl kumme bin.
Es het also jeder so ä Kaschte mit denne logische Blöcke kaufe miän, damit ma an dem Beispiel d'Mengelehre het übe kinne:


Komischerwiis isch der Trend dann ziemlich schnell rum g'sii, unn daheim isch der Kaschte dann johrelang rumg'lege. Mit denne dinne unn dicke, verschiedfarbige Dreyecke, Quadrate, Rechtecke unn Kreisschiibe het ma zum Spiele jo nit b'sunders viel anfange kinne. Also sinn sie au ziemlich schnell widder vergesse worre.

Aber ich bin mir fascht sicher, dass die bii minnene Eltere noch daheim in de Eckbank drin leye. Wenn ich demnägscht widder in Oberschopfe bin, dann müäß ich direkt mol dänooch süache.


Lerne d'Kinder hitz'dag in de Schüäl eigentlich kei Mengelehre meh?, frogt sich
De Bischemer

Keine Kommentare: