Donnerstag, 20. Februar 2014

Alti Liebe roschtet (nit)!

Dass d'Waltraud minn erschtes Audo war, wisse Ihr. Unn dass ich sie, wu sie zehn Johr alt war, mit Motorschade verkauft hab, viellicht au noch. Aber wie sehr ich sie hinterher vermisst hab, verzehl ich Eych jetzt:

's müäß so etwa zwei, drey Johr nooch de Zitt g'sii sii, wu ich D'Waltraud verkauft hab. Ich hab inzwische ä ander's Audo (ä wisser Corsa) g'haa, hab mich aber immer noch nooch alle Ente ummdrillt. Unn irgendwänn, ich hab's fascht nit glaub kinne, isch d'Waltraud uff'eme Parkplatz an de große Bleiche in Mainz g'stande!
Sie war ziemlich verroschtet unn runterkumme, aber ich hab sie uff de erschte Blick erkännt! D'hinter Stoßstang het noch de selbe Delle g'haa, wu ich emol bii'm Iiparke hänge bliibe bin unn d'Stoßstang mit de Hand widder z'recht boge hab. Unter 'em "2CV6"-Logo am Kofferraum het noch de "...macht neidisch"-Uffkleber bäbbt, ibber denne sich so viel amüsiert hänn. Unn sogar die Sitzbezüg, wu mir d'Mama dertmols maßg'niidert het, ware noch drin!
Min Herz het echt ä Hopser g'macht! Am liebschte hätt ich sie abg'knutscht!

Kurzfrischtig hab ich mir ä Zettel g'schnappt, hab d'ruff g'schriebe, dass ich minni alt Ent gern widder z'ruck kaufe däd (Preis egal), unn hab denne Zettel an de Schiibewischer klemmt!
Ich hab g'wartet, g'wartet, g'wartet, aber 's het sich niemänds g'meldet :-(

Wahrschiins het d'Waltraud eifach ä nejer Liebhaber g'funde g'haa, glaubt
De Bischemer

Keine Kommentare: