Montag, 28. Oktober 2013

Kartoffelfiir

Wu ich noch ä kleiner Büe war, friäjer in Oberschopfe, do hämmer eigentlich in jedem Johr noch ein Acker voll mit Kartoffle g'haa. Meischtens hinte im Weyerberg - oder heißt des dann "uff'em Weyerberg"?? Isch jo au egal.
's isch eh die Froog, wer vun Eych ibberhaupt (noch) weiß, wu de Weyerberg isch!?! Aber des erklär ich Eych ä ander's Mol, versproche!

Jedefalls simmer dann im Herbscht, wenn d'Kartoffle so witt ware, mit'em Einachser zu dem Feld g'fahre. De Babba het dann de Pflüeg an de Einachser g'hängt unn het die Kartoffle üss'em Bode g'holt. Unn mir sinn mit'em Kartoffelkorb durch die Zielde g'loffe unn hänn sie uffg'sammelt.

Des het dann immer so ziemlich de ganze Einachser-Anhänger voll mit Kartoffle gää. Wie het mir des g'falle, die frische Kartoffle im Anhänger leye z'sähne... (Im Gegesatz däzue het ma die alte, schrumpelige Kartoffle im Keller dann irgendwann nimmi sähne kinne)!

Aber 's Scheensche war dann immer, wenn am End 's Kartoffelkrütt verbrennt worre isch! Do isch de ganze große Hüffe anzündet worre, unn mir hänn ä baar frischi Kartoffle ins Fiir g'worfe. Wenn ma nit uffbasst het, dann sinn sie ganz scheen schnell verkohlt unn schwarz worre. Aber wenn ma de richtige Moment verwischt het (oder wenn ma des richtig Verkohlte abbibbelt het), dann het's eigentlich nix Leckerer's gää als neji Kartoffle üss'em Kartoffelfiir!


Kenne Ihr des au noch?, froogt
De Bischemer

Keine Kommentare: