Donnerstag, 24. Oktober 2013

D'Ortenau vun wittem (31)

So, jetzt war also Richtfescht an de Offeburger Hochschüäl!
Es isch jo, schiint's, b'sunders schnell 'gange, wie der neje Bau nuff zoge worre isch. Des hab ich schun g'sähne, wu ich vor vier Woche selber widder mol d'Hochschüäl b'süacht hab. Aber am meischte het mich beiidruckt, dass do däfiir sogar d'alt Dampflock versetzt worre isch!

Do kummt ma nix ahnend de Südring nunder, wie ma's vor zwanzig Johr jede Dag g'fahre isch - unn dann git's do nit nur plötzlich ä Kreisel, wu nie einer war... Nei, do steht au noch so ä Rohbau im Weg, unn wu ma sich wenigschtens an de Lok orientiere will, findet ma die au nimmi...!
Dunderläder, ma kinnt sich jo fascht bii'm letschte Schlenker vor der Hochschüäl noch verfahre! Wer het au denkt, dass ma inzwische ä Navi bruucht, um de Weg z'finde, den ma friäjer quasi im Schloof abg'fahre het?!?

Okay, ich gib's jo züe: Wahrschiins sinn die ganze Veränderung nit eifach so in de letschte Woche bassiert, sundern ich bin halt in de vergangene Johrzehnte eifach z'wenig an de Hochschüäl g'sii, um die stetige Umbaute mit z'bekumme...


Unn trotzdem isch die Zitt wie im Flug vergange, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: