Donnerstag, 20. Juni 2013

D'Ortenau vun wittem (27)

Oberschopfe, jetzt gilt's! Am Wocheend wird de 1250-schte Geburtsdag g'fiirt!


Leider bin ich nit däbii, aber ich kann jo uff'em Mainzer Johannisfescht so mache, als wär's 'es Oberschopfener Fescht ;-)
's Johannisfescht isch zwar zwei bis dey Nummere größer, unn wird au jedes Johr g'fiirt, aber do däfiir isch Mainz halt au ä weng größer als Oberschopfe...

Wenn ich uff de Oberschopfener Websytt lies, was do alles geplant isch, dann kann ich nur sage: Hüet ab, Oberschopfener, do stelle Ihr so einiges uff d'Bay! Ich bin stolz uff "unser Dorf".
Immerhin hab ich jo mehr als minn halbes Lebe lang in Oberschopfe g'wohnt - wenngliich's au langsam knapp wird: Noch fünf Johr, dann bin ich länger furt, als ich dert g'sii bin! Aber die erschte Lebensjohre oder Johrzehnte sinn jo eh die wichtigschte (unn g'fühlt die längschte), also wirr ich au nooch denne fünf Johr immer Oberschopfener bliebe!

Uff de andere Sytt: Warte nur mol ab, wass in Bischem ä Woch druff bii de Kerb lauft, des isch wahrschiins noch um einiges spektakulärer.. Ich wirr's Eych dänooch verzehle!

Jetzt aber erschtmol ä Hoch uff Oberschopfe, rüäft
De Bischemer

Keine Kommentare: