Donnerstag, 8. März 2012

Palmenbadschnitzel

Hit obend geht's widder zum Schwimme. De Ingo unn ich. Inzwische sinn mir au richtig brav däbii, ibber de Winter hämmer uns fascht jedi Woch zum Schwimme 'troffe, unn vun anfänglich einem Kilometer (mit Pause zum Verschnüüfe) sinn mir inzwische bii zwei Kilometer Schwimmstrecke ang'kumme, unn des oft sogar unn Paus' durchg'schwumme!
Aber näbe de Fitness isch die Motivation däfiir eigentlich noch ä anderi: Bii dem Hallebad git's au ä Restaurant, des bietet richtig leckeri Schnitzel an! Unser Favorit isch es Palmenbadschnitzel: Ä paniert's Schnitzel, mit Schinke, Käs unn Spiegelei ibberbacke! Allerdings esse mir schun sither langem nur noch zwei halbi Schnitzel, statt zwei ganze... Glaube jetzt aber bloß nit, dass mir deshalb so ä Art Seniore-Teller bekumme! Die Schnitzel sinn so riesig, do lange ä halb's immer noch iibrig!
De Wirt kennt uns nadierlich inzwische au schun, unn so froogt er dunnerschdigs eigentlich nur noch sicherheitshalber nooch: "Zwei halbi, Knobitoast, ä dunkel's unn ä alkoholfrey's, richtig??"

Mir miän also nur noch nicke, grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: