Montag, 19. März 2012

Furt g'sii

Ach, wu fang ich jetzt bloß an?
Eins um's ander war so scheen!
Fischmarkt, Michel, Reeperbahn...
Ja, 's kann nur um HAMBURG gehn!

Ich war mit de Sandra dert
Fir's verlängert' Wocheend!
Klasse war, wie sich's gehört,
Jeder einzelne Moment!

Mittags het uns' d'Elbe g'lockt,
Schiff' unn Schiffli schaue gehn,
Dann Sankt Pauli, wu es rockt,
Ach, was war des widder scheen!

Samschdigs dann nooch Blankenese
Zu de wirklich riche Litt!
Krizz unn quer mit'm Bus rum scheese,
Will's soo viel zum sähne gitt!

Speicherstadt unn Segelschiff'...
Nur die Elbphilharmonie
Bruucht halt noch de letzte Schliff
Dann will ich dert au mol hii!

Fisch in alle Variatione,
Alsterwasser, isch jo klar.
Eins weiß ich jetzt zweifelsohne:
Wu ich viel zu lang nit war!


Bis zum nägschde Mol düürt's aber kei zwanzig Johr meh, weiss
De Bischemer

Keine Kommentare: