Donnerstag, 19. Mai 2011

Savanne

Ich druck jo echt d'Düüme! Hoffentlich krieg mir vun dem Rääge, der wu fir hit unn 's Wocheend verherg'sayt isch, au emol ebbis ab!
Bii uns in Bischem het's jetzt sither acht, niin Woche insgesamt viellicht vier Liter uff de Quadratmeter g'rägelt! Entsprechend lätz sieht unser Garde au üss. Wenn mir nit alli ein, zwei Dag mit'm Schlych spritze däde, dann däd wahrschiins gar nix meh wachse. Unn au so sähne manchi Baim unn Büsch echt mitg'numme üss.
Unn de Rhiin sotte Ihr mol sähne. Do sieht ma Sandbänk, die hab ich in minnene ganze fuffzehn Johr in dere Gegend noch nie g'sähne!


Rheinhesse isch zwar schun immer so ziemlich die trockendscht' Gegend in Ditschland, aber so langsam entwickelt sich des echt zu 'ere Savanne, hab ich's G'fühl!
Wenn's so witter geht, dann werre ma in Zukunft kei Tomate unn Epfel, sondern Agave unn Zitrone anbaue, fürcht ich.

Aber viellicht werre ma jo hitt nass, hofft
De Bischemer

Keine Kommentare: