Donnerstag, 5. Mai 2011

D'Ortenau vun wittem (9)

D'Iisebahnbruck vun Oberschopfe nach Schuttern isch abg'risse worre.

Schun in minnene Kinderzitte war die Bruck jo ziemlich alt. So eng, dass kein zwei Audos an änander durch kumme sinn, unn mit dicke Bloodere im Belag. Aber zum dribber fahre war sie jo trotzdem immer güät g'nüä. Kann mir eigentlich ebber sage, warum sie jetzt schlußendlich abg'risse worre isch??

Am Palmsunndig, als mir in Oberschopfe ware, hämmer denne Riesekran vun de B3 üss schun stehn g'sähne. Unn jetzt isch an Oschtere die Bruck tatsächlich abbaut worre... Ich bin jo echt g'spannt, ob do demnägscht widder ä neji Bruck hinkummt. Des hängt jo wahrschiins au mit 'm vierspurige Üssbau vun de Bahngleise z'sämme. Unn ob DER jetzt mit 'ere griäne Regierung umg'setzt wird, des weiß wohl momentan eh keiner...

Wer jetzt zum Beispiel an de Oberschopfener Baggersee will, der müäß entweder ibber Schuttern oder ibber Niederschopfe fahre. Eigentlich jo ä ibberschaubarer Schlenker... Aber wenn ich dran denk, wie mir friäjer mit'm Fahrrad vollpackt an de Baggersee (unn miäd widder heim) g'fahre sin, do wäre die zwei, drey Kilometer Umweg wahrschien Grund g'sii, ibber de Baggerseeb'süach noch emol nooch z'denke... Do hätt ma au gliich an de Schutterner oder de Niederschopfener Baggersee fahre kinne... Uff "unsere" Sitt von de Bahn het's jo leider kei Alternative gää...

Aber jetzt isch des Stück Kindheit endgültig furt, sinniert
De Bischemer

Keine Kommentare: