Donnerstag, 14. April 2011

Ä Frau zum Scheff!

Jetzt isch's offiziell: Unser nejer Ditschland-Scheff wird ä Frau! Unn au noch eini, die wu grad emol drey, vier Johr älter isch als ich... Sie isch au schun ganz scheen rumkumme in de Firma!
Do bin ich jo emol g'spannt, ob sich ebbis im Führungsstil ändere wird... Ich hab do allerdings so minni Zwiifel. Zum eine isch die Madamm schun sither ä baar Johr in de G'schäftsführung, unn do müäß sie als Frau sicher mindeschtens so güät sii wie die Männer um sie rum... (sayt ma wenigschtens...) Unn zum andere isch die ney Scheffin eh 's Maidli, als eigentlich 's Ziehkind vum alte Ditschland-Scheff g'sii. Der wird sie sich schun so 'zoge haa, wie er sie gern haa will, bevor er sich in d'Konzernzentrale abmacht.
Ich hab sie bisher ä baar mol uff Veranstaltunge erlebt, do het sie, ganz ehrlich, ä g'mischter Iidruck uff mich g'macht. Kompetent, aber manchmol viellicht ä weng unsicher... Vunn andere, die wu sie besser kenne g'leert hänn, hab ich dann aber widder verzehlt bekumme, dass sie ä ganz scheen härter Knoche sii soll... Was soll's, ich loss des jetzt eifach uff mich züä kumme (ich kann's jo eh nit ändere). Unn viellicht git's jo au ä positivi Iiberraschung??

Unn fesch isch sie allemol, meynt augezwinkernd
De Bischemer

Keine Kommentare: