Donnerstag, 21. April 2011

Aaaahhh... Hechtsheim!

Ich kinnt schreye...!
Jede, aber wirklich JEDE Dag, wu ich mit'm Fahrrad durch Hechtsheim fahr, reg ich mich ibber die Litt uff! Hechtsheim kriegt jetzt vun mir offiziell de Titel "fahrradunfreundlichschter Ortsteil vun Mainz"!

Entweder mir wird d'Vorfahrt g'numme, ich wirr g'schnitte unn in de Grabe drängt, d'Füäßgänger laufe mir unn z'schaue inn de Weg, oder d'Audos bliebe mitte uff de Strooß vor mir stehn unn zwinge mich zü'ere Vollbremsung...!
Letschtes Johr het mir sogar ä Obba mit'm Rollator (echt, kei Witz!) uffem Rad- unn Gehweg in's Fahrrad 'grätscht unn het mich zum Abstiege zwunge...
Okay, nach'eme feschte Stritt hab ich ihm dann sogar recht gää, dass ich nit ganz korrekt unterwegs war... Aber sunscht... Wenn ich ä g'scheyti Umfahrung hätt, dann däd ich wahrschiens immer ä großer Boge um Hechtsheim mache. Uff ä Riese-Umweg hab ich aber (bisher noch) kei Luscht...

Also witterscht durch, stüümt
De Bischemer

Keine Kommentare: