Freitag, 11. Juni 2010

Wie schwätzt denn de Lukas?

De Lukas entwickelt immer meh ä Sprachfehler! Vor kurzem hab ich ihn g'heert, wie er zu de Lea g'sayt het: "Lea, das ist in dem schwarzen Käscht... in dem Kästchen"! Wenn ich nur wißt, wu er de her het! "Das ist" het er vun mir sicher noch nit sage g'heert, ich sag immer richtig "des isch", wie sich's fir ä Badner g'heert! Unn "Kästchen" isch mir eigentlich selber z'schwierig üssz'spreche...
Okay, dass er zu Hanstriebili "Johannisbeere" sayt, do bin ich selber dran schuld. Unn statt "Trottoir" "Bürgersteig", des kann er nur vun de Sandra haa! Aber au sunscht schwätzt er ä richtig güät's Hochditsch! 's schient, als ob er nie richtig wird badisch schwätze kinne! Des arme Kind!

Kennt einer vun Eych ä güäder badischer Logopäde??, frogt
De Bischemer

Keine Kommentare: