Dienstag, 8. Juni 2010

Hin unn weg (unn widder do)!

Geschtern simmer also z'ruck kumme üss Istanbul. Bii de Abfahrt het's g'rägelt, so als ob d'Stadt briäle däd, will ma widder furt gehn... 's war aber au widder einmalig! So ä Stadt wie Istanbul git's nit nochmol! Unn so intensiv wie diesmol isch's ma wohl noch nie vorkumme.. oder liegt des do dran, dass ich jetzt schun sibbe Johr nimmi dert war??
Mir hänn so viel scheeni Sache erlebt unn g'sähne, des ware g'fühlti zwei Woche Urlaub! Dittlich wird die Intensität au do dran, dass ma unseri Kinder quasi gar nit vermisst hänn... Des hätt ich mir au nit vorstelle kinne!

Ä anders Mol verzehl ich Eych viellicht mol meh dribber, was ma so g'macht hänn in Istanbul. Jetzt erscht mol nur ä baar Schnipsili: Fischbreetli, Bosporus, Baklava, Basar, Moscheeä, Tee, Wasserpfiff', modernschti Iikaufszone, verschleyerti Fraue, Ayran, Livemüssik, unn soooooo viel meh...!

Nit ummesunscht isch's diss Johr Kulturhauptstadt, nickt
De Bischemer

Keine Kommentare: