Montag, 21. Dezember 2009

Badisch's Esse

Au wenn ich jetzt schun 16 Johr nimmi "daheim" wohn, so hab ich doch ä baar Sache mitg'numme. Ä baar ganz spezielli Rezepte, zum Beispiel.

Als erschtes falle mir do d'Quetschkartoffle ii. Des sinn Salzkartoffle, die mit Speck, Zwiebble unn Butter abg'schmelzt unn dann mit'm Stampfer verquetscht werre. Doher de Name. Die Quetschkartoffle werre dann mit Buttermilch g'löffelt. Hört sich viellicht komisch an, isch aber super lecker! D'ganz Familie isst die bii uns gern! Probiere's doch eifach mol üss!!

Noch so ä speziell badisch's Esse isch Rieberlisupp. Do wird ä feschter Nudelteig durch ä Kuchiriebi in d'Supp g'riebe unn offg'kocht. Inzwische git's die Rieberli sogar schun im Päckli z'kaufe, aber wenn schun, dann selber g'macht, gell??

Aber eins vun minnene Lieblingsesse vun daheim isch eifach Schiefili mit Kartoffelsalat. Am letzsche Wocheend hämmer üss Eberschopfe eins mit brocht, des git's jetzt demnägscht am Heilig Obend! Hm.. do lauf mir letzt schun's Wasser im Mund z'sämme!!

Dann git's noch ä Esse, vun dem weiß ich gar nit, wu's de Name her het: Dummis. Des isch eigentlich ä feschter Kaiserschmarre, der in'eme Deller kalter Milch g'esse wird. (D'Mama het jo g'sait:"Wahrscheins ware die Litt z'dumm, um ebbis anders z'koche, unn do isch de Name her kumme...") Im Summer isch es echt erfrischend. Aber will minni Frau jo üss Öschterreich isch macht sie halt ä legendär güäter Kaiserschmarre. Unn denne isst ma halt mit Zwetscheröschter, nit mit Milch...

Aber Hauptsach, 's schmeckt, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: