Donnerstag, 8. November 2012

Uff Klassefahrt

Hit noochmittag geh ich mit minnene Litt uff ä Abteilungsüssflug. Des kummt mir so ä weng vor wie friäjer, wenn ma in de Schüäl ä Klassefahrt g'macht hänn. Z'erscht werre ma ä Burg am Rhiin besichtige, unn dänooch welle mir noch in ä Restaurant zum Schnitzel-esse gehn.
Friäjer, do het ma sich als Schüäler jo eifach z'ruck lehne kinne, will der oder die Lehrer d'ganz Verantwortung g'haa hänn. mir hänn nur unseri Dasche däbii g'haa, damit mir nit verhungert unn verdurschtet sinn, unn hänn de ganze Dag lang Bleedsinn g'macht. Grad, wenn's dann uff so ä Burg wie 's Geroldseck gange isch, do hänn die Lehrer alli Händ voll z'düe g'haa, uns im Zaum z'halte... Ich müäß sage, beneidet hab ich si do drum nie!
Aber jetzt bin ich jo quasi de Lehrer. Unn obwohl alles erwachseni Litt sinn (oftmols sogar älter als wie ich) schaue alli widder uff mich, dass des klappt.
Uff Burgspiele, Schnitzeljagd unn so ebbis verzichte ma diesmol ganz. Ich hab nur, wie bii'eme Kindergeburtsdag, ä baar kleini Schatztütli mit Schokolad g'macht. Die wirr ich dann fir ä "Schatzsüach" in de Burg versteckle, damit dann jeder ebbis z'schnaige het.
Aber ansunschte will ich gar nit so arg de "Vortänzer" spiele, sondern selber ä scheener Dag haa.

Wird schun klappe, hofft de Bischemer

Keine Kommentare: