Donnerstag, 19. April 2012

Hand verstücht

De Lu lernt im Moment Waveboard-fahre. (Fir alli, die's nit wisse: Des isch so ä Art Skateboard, aber nur mit zwei Rolle, unn die sinn au noch beweglich unter'm Brett montiert...)
Geschtern het's ihn wohl zwei mol hing'legt, unn do däbii het er sich d'Hand verstücht. Wenn ma des nit kennt, isch des nadierlich ziemlich nervig. Er kann sich nit richtig anziäge, sich nit uff d'Hand stibbere unn 's Butterbrot nit selber schmiere. (Wobey ich glaub, es isch halt au scheen bequem, wenn ma nur ä weng joomere müäß unn dann g'holfe bekummt...)
Ich kann mich noch güät erinnere, dass ich friäjer alli Nas lang d'Hand verstücht g'haa hab. Irgendwie war des so ebbis wie ä Schwachstell bii mir (oder war ich eifach nur dappiger als anderi???). Immer widder bin ich dann mit'eme wisse Verband um's Handg'lenk rumg'rennt, unn die 'Mobilat'-Salb hätte ma eigentlich gliich im 10 Liter-Eimer kaufe kinne...

Hoffentlich entwickelt sich des bii'm Lu nit genau so, räsonniert
De Bischemer

Keine Kommentare: