Montag, 28. März 2011

Zwei Wahle

Geschtern sinn jo in BaWü unn in RLP Landtagswahle g'sii. Unn obwohl ich jetzt jo schun fuffzehn Johr in RLP wohn, war witzigerwiis die Wahl in BaWü wichtiger fir mich...
Okay, dass de "King Kurti" in Mainz widder g'wählt wird, war eh fascht klar. Er isch halt ä echter Landesvadder, der genau zu de Rheinland-Pfälzer basst. Wiin trinke unn babbele, des kann er :-)
Die Frau Klöckner, sinni Konkurrentin, hab ich in de Firma schun emol durch unser Rechenzentrum g'führt, unn schun dert het die mich nit ibberzeugt... Do kann des jo bii de Wahl nix werre!

Aber im Herz bin unn blieb ich halt ä Badener, unn darum war fir mich eh wichtiger, wer in BaWü g'winnt... Dass des nadierlich so ä sensationeller Üssgang nimmt, des het wahrschiins keiner denkt. Eigentlich schun historisch, dass es wohl ä griäner Minipräsi gää wird... Vor allem, wenn ma sieht, dass fascht alli Direktmandate an d'CDU 'gange sinn:



Mol schaue, wie des witter geht, meynt g'spannt
De Bischemer

Keine Kommentare: