Montag, 27. Dezember 2010

Zehn Stunde!

Am erschte Wihnachtsdag sin mir jetzt zu Sandras Eltern nach Kärnte g'fahre. Eigentlich hämma schun in de Nacht zum Heilig Obend fahre welle, aber do isch d'Lea wie üblich widder krank worre (Ihr erinnere Eych an ihr regelmäßig's "Reisefieber"??), unn dann war nix mit fahre.
Unn vorgeschtern hänn leider au ä Hüffe anderi Litt die Idee g'haa, bii schneeglatte Strooße in d' Alpe z'fahre...
Rote mol, wie lang mir fir die 730 Kilometer brücht hänn... richtig! Zehn Stunde! Ich hab denkt, mir kumme gar nimme an. Unn wenn nit wenigschtens in Öschtrich die Stroße so frey g'sii wäre, dass ma richtig Gas gää kann, dann hätt's wahrschiens noch länger düürt! Ällei bis Münche hämma acht Stunde brücht, des kann ma sunscht in güät vier Stunde schafft...!
Aber jetzt simma do, unn hit ware ma Skifahre, unn mit dere Üssicht simma belohnt worre:



Ä scheeni Zitt wünsch ich Eych noch, griäßt
De Bischemer

Keine Kommentare: