Dienstag, 26. Oktober 2010

Schallplattesünde

Bii mir im Schrank, do stehn jo noch ibber 150 Schallplatte. Ab unn züä, do heere ma (am Sunndig morge, wenn d'Kinder bii uns im Bett leye), au mol widder eine an. Einigi vun denne Schallplatte hab ich inzwische au uff CD, anderi als MP3 uff'm Computer. Do heert ma nadierlich die Schallplatt nimmi ahn, will's eifach z'unbequem isch.
Anderi aber, des sin so kleini Juwele. Do hab ich oft schun fascht vergesse, dass ich die hab, unn wenn ich dann bi'm Durchflippe so eini find, dann müäß ich sie nadierlich gliich ufflege unn ein, zwei Lieder höre.


Unn dann git's nadierlich au so ä baar Platte, die däd ich mir hitt sicher nimmi kaufe... Schallplattesünde ebe. Unn will Ihr's sinn, do loss ich jetzt sogar ä baar vun denne Sünde rüss:

- Die drey (!) erschte Platte vun de Whitney Houston (z'sämme mit Mariah Carey unn Celine Dion "die drey unüssprechliche" Sängerinne)
- "Abenteuerland" vun PUR... Jessis nei, wie konnt ich nur...!
- "DaDaDa" vun Trio... obwohl, des isch so schräg, des isch fascht schun widder güät!
- "Ganz oder gar net" vun Nicki (ja, bayrisch!)... aber ich glaub, die Platt hab ich sogar "entsorgt", des war echt züe peinlich...!

Unn sunscht? Anderi schittle zwar de Kopf, aber zu minnere Sammlung von Laura Branigan steh ich immer noch. Unn "Self Control" war sogar 's erschte Lieblingslied vum Lukas. Allerdings het er's immer "Oh-oh-oh... Pom" g'nannt - so wie's halt au im Refrain vun dem Lied g'spielt wird!

Unn im Prinzip klinge Schallplatte eifach scheener als CDs, findet
De Bischemer

Keine Kommentare: