Dienstag, 3. August 2010

Ällei

Ällei sii isch doof!
Sither Sunndig sin minni drey Schätz widder in Öschtrich bii de Oma, unn ich bin ällei daheim. Dagsibber isch des jo nit so schlimm, 's git jo g'nüä z'schaffe. Schun ällei de Garde haltet eine jo uff Trab, unn als Einzelner kamma jo gar nit alles esse, was do so reif wird...
Aber obends unn nachts, do isch's schun komisch. 's Hüüs isch so still, keiner schwätz mit einem. Unn ins Bett gehn, do het ma schun gar kei Luscht, wenn niäme näbe einem schlooft! (Des het The Police schun lang g'wisst...)!


Aber immerhin hänn Lu unn Le fir mich widder ä "Adventskalender" baschtelt. Jede Dag derf ich ä g'molt's Bild oder ebbis Baschtelt's üsspacke! Damit mir die zwei Woche nit ganz so lang werre. So siäß... Ich wirr Eych ab unn züä mol zeige, was ich do bekumm.

Aber noch sin's noch elf einsami Däg, stüümt
De Bischemer

Keine Kommentare: