Dienstag, 30. März 2010

Florida: Was bliebt?

- Fir d'Kinder war d'Kletterburg bii McDonald's wichtiger als jedes "Großevent"
- d'Landschaft in Florida isch jo ziemlich langwielig (nix als Gras unn Palme), aber z'düä git's umso meh!
- Ich kann kei Hamburger mit Pommes meh sähne!
- Irgendwie hämmer's fascht nie g'schafft, Sushi z'esse, obwohl mir's so vielmol mache hänn welle!
- Wie froh bin ich, dass ich daheim au mol ä baar Schritt z'Füäß mache kann, des isch in Amerika jo nit vorg'sähne...
- Au in Florida git's kalter Winter (wenn au nit so kalt wie bii uns)
- Unser Maidli isch in Florida drey Johr alt worre, des war ä scheener Geburtstag
- Was ä Spaß, bis zu de Knie im Meer z'steh unn mit de Händ nach de scheenschte Muschle z'fuschle
- Mensch, was sinn die Alligatore groß!
- Mir hänn halt zwei Reisekinder, die freye sich jede Dag uff's ney Motel unn de Pool däbii
- Unn s' Audofahre war au kei Problem, solang sie ä Molbüäch unn ä baar Stifte g'haa hänn
- In Miami im Kubanerviertel bin ich mir fascht vorkumme wie in Havanna, ich hab schun mit de Litt Spanisch schwätze welle!
- Key West isch einmalig. Nut nur, aber au wege dem wahnsinnig scheene Weg hin (Seven Mile Bridge unn die ganz Streck ibber d'Insle)
- Eimol Disneyland reicht fir langi Zitt!


Unn zum Abschluss:
- Heimkumme isch echt immer widder scheen, egal wie toll de Urlaub war!

So macht Urlaub UNN Daheimsii Spaß, weiß
De Bischemer

Keine Kommentare: