Donnerstag, 11. Februar 2010

Machu Picchu, Schicksalsberg

Ebe hab ich im Web g'lese, dass ma momentan nit zum Machu Picchu hin kummt. Des isch die weltberühmt Inkasiedlung in Peru, des wisse Ihr, gell?


Aber was Ihr wahrschiens nit wisst, des isch, dass Machu Picchu für mich einer vun de wichtigschte Plätz ibbhaupt isch! Dert hab ich nämlich minni Frau kenn g'lehrt!
's war anno 2001, do war ich mit'm Kumpel uff Rucksackurlaub in Peru, unn d'Sandra au, mit zwei Freundinne. Unn des Spannende isch, dass 'es Schicksal 's echt druf anglegt het, dass mir uns treffe! Eigentlich het nämlich d'Sandra ä Dag friäjer die Treckingtour zum Machu Picchu mache welle, aber eini vun de Freundinne isch krank worre, un 's het sich um ä Dag verschobe.
Mir hänn eigentlich au ä Dag friäjer hin welle, aber minnem Kumpel isch kurz dävor uff de Busfahrt nach Cuzco d'Kamera klaut worre, und wege dem ganze Polizeikrams simmer au ä Dag später uff die Tour gange.
Also hämmer die zwei Dag lang Wanderung z'sämme gmacht, sinn später noch mol in Lima mit'nander esse gange unn hänn Adresse düscht. Unn wenn d'Sandra nit so noot an Mainz gwohnt hätt (was sinn in Ditschland schun 60 km??), dann hätte mir uns viellicht gar nimmi troffe... Aber so isch halt eins zum andere kumme, unn jetzt hämmer ä Familie z'sämme!

Alles dank Machu Picchu, strahlt
De Bischemer

Keine Kommentare: