Dienstag, 20. Oktober 2009

Knischli

Wenn ich friäjer in Ebberschopfe Brot hole gange bin (des Zweipfünderli vum Gaiser-Beck), dann war des noch nit in so Babiergugge ii'packt wie hitt. Domols war immer nur so ä dinns Babier drum g'schlage, was fir die Zweipfinderli au noch z'klei war. Also het an beide Sitte normalerwies 's Knischli rüss g'lüägt. Unn wenn ich dann des (noch warme) Brot heim trage hab, dann hab ich meischtens eins vun de Knischli schun abbibbelt unn 'gesse, bevor ich daheim war.
D'Mama het dann zwar meischtens bruddelt, aber wenn's nur bim Knischli bliebe isch (unn nit noch meh Rinde vum Brot g'fehlt hett), dann het sie eigentlich schun z'friede sii kinne.
Irgendwie schmeckt 's Brot hit eifach anderscht wie friäjer, schient's mir. So zum Anbibble unn Esse g'lischtert mich hitt höchschtens noch ä frisch's Baguette...

Oder isch des nur Noschtalgie??? Frogt sich
De Bischemer

Keine Kommentare: