Donnerstag, 10. September 2009

Radfahre

De Lukas kann radfahre!
Vor ä baar Woche het er jo schun mol ang'fange, aber dann isch er eimol hin g'keyt, unn will er jo so ä Sensibler isch het er dann immer Angscht g'ha, sich widder weh z'mache.

Letscht Woch hab ich aber mit'm "trainiert". Erscht d'Fiäß uff de Pedaler lehn, während ich ihn feschtheb unn ä weng rumwaggel (damit er 's Vertraue het, dass ich 'ne au jo feschtheb...). Dann am Lenker feschthebe, während er trettet, dänooch nur noch am Arm feschthebe.
Unn geschtern hab ich 'ne dann nur noch am Krage packt, will er schun gar nimmi arg g'wackelt het. Unn uff ei Mol isch er ällei g'fahre... Mensch, was war er stolz! Un ich erscht... :-]

Er müäss halt immer fir sich selber erscht de richtige Moment finde, weiss inzwische
De Bischemer

Keine Kommentare: