Montag, 8. August 2016

Uff de Lott

Ma sott's nit glaube...

Do wohn ich jetzt schun zwanzig Johr in Mainz, unn vum Lott-Festival hab ich noch nie ebbis g'heert. Unn däbii git's des Missigfescht grad hinter'em Flughafe Hahn schun etwa genauso lang....
Hätt ich nit am letschte Wocheeend grad mit'em Kai telefoniert, unn hätt er mir nit verzehlt, dass er widder mol "uff d'Lott" geht, dann däd ich hitt wahrschiins au noch nix dävun wisse!

So aber hab ich mir am Friddig ä Matratz in de Zafira nii baut, hab Schloofsack, Kühldasch, Bier, Proviant unn ä baar Klamotte däzüe packt, unn bin am Samschdig morge in de Hunsrück g'fahre!

Des war so ä toll's Wocheend! Müssig heere, in de Sunn leye, Bier trine, grille, babble, Lytt schaue - 's Lebe kann so scheen sii!
Aber 's Lott Feschtival ich au wirklich ebbis b'sunders. Alles friedlich, vieli Lytt bringe ihri Kinder mit ('s git sogar ä klein's Zirkuszelt mit Vorführunge fir die Kinder), unn alli hänn Spaß. Ich bin mir vorkumme wie bii 'ere Zittreis' in d'beschte Achtziger, mitte nii in ä d'Mittwochs-Arche-Party!

Aber schaue selber:






Ich bin mir ziemlich sicher, dass ich 's nägschde Johr widder "uff d'Lott" fahre wirr, wenn sich's irgendwie mache losst. Um die Zitt besteht nadierlich immer die G'fahr, dass mir grad in de Summerferie sinn, aber ansunschte isch des echt ä Wocheend, was ma sich nit entgeh losse sott.


B'sunders als alter Arche-Groupie, grinst
De Bischemer

Keine Kommentare: