Dienstag, 19. Januar 2016

Jetzt isch aber mol güät!

Jessis nein, widder einer!
Jetzt isch au noch de Glenn Frey dod!

Kürzlich sinn jo de David Bowie unn de Lemmy Kilmister g'storbe. Unn im letschte Johr dann au de B. B. King unn de Ben E. King.
Au wenn de B. B. King de einzige vun denne isch, wu ich tatsächlich live g'sähne unn erlebt hab, so hab ich doch grad 's G'fühl, d'Müssiker, wu mich geprägt hänn, sterbe weg...

Wahrschiins isch des bii der Generation eigentlich au gar nit so verwunderlich, schließlich hänn die noch die "wilde Johr" in de Siebziger (plus/minus) voll mitg'numme, wenn nit sogar 'prägt.
Manchmol däd ich mir jo wünsche, ich wär ä baar Johr friähjer gebore worre, dass ich vun derre Zitt au noch ä weng meh' mitbekumme hätt.
Uff de andere Sitt hab ich aber dänooch noch g'nüe Zitt g'haa, um die Stimmung, die Müssig unn die Müssiker vun derre Zitt wenigschtens "g'filtern" noch genieße z'kinne.
ARCHE SEI DANK!

Also wirr ich hit obend ä weng vun de Eagles heere. Unn zwar nit nur "Hotel California", au wenn des zweifellos ä unvergleichlich's Stück isch!


Unn dann wird widder nach vorne g'schaut, verspricht sich
De Bischemer

Keine Kommentare: